Podsumowanie Pierwszej Szkolnej Ligi Rummikub
26.06.2024 20:49Z radością informujemy o zakończeniu pierwszej edycji Szkolnej Ligi Rummikub! Liga trwała od kwietnia do czerwca, obejmując sześć emocjonujących kolejek, w każdej po cztery gry. W rywalizacji wzięło udział 19 uczniów naszej szkoły.
Po zaciętej rywalizacji, zwycięzcą ligi został Szymon Kowalski, zdobywając zaszczytne pierwsze miejsce i awans do Mistrzostw Polski Szkół 2024 . Drugie miejsce wywalczył Szymon Krajewski, a na trzecim miejscu uplasowała się Klara Mazurek. Gratulujemy zwycięzcom i wszystkim uczestnikom za ich zaangażowanie i ducha sportowej rywalizacji!
Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do organizacji i przebiegu ligi, a szczególnie naszym młodym graczom za ich pasję i determinację. Z niecierpliwością czekamy na kolejne rozgrywki w nowym roku szkolnym!
Do zobaczenia w przyszłym sezonie!
Szkolna Liga Rummikub
26.06.2024 20:4326 kwietnia rozpoczęliśmy zmagania w Szkolnej Lidze Rummikub. Wzięło w niej udział 15 uczniów klas 4-8. W ramach rozgrywek ligowych odbędzie się łącznie 6 kolejek, w których uczniowie rozegrają po 4 gry. Uczestnikom I kolejki gratulujemy i zapraszamy na kolejne spotkania. W każdej chwili można do nas dołączyć! To wspaniała forma spędzenia wolnego czasu.
Terminarz Spotkań:
II kolejka – 8 maja 2024
III kolejka – 24 maja 2024
IV kolejka – 29 maja 2024
V kolejka – 7 czerwca 2024
VI kolejka – 14 czerwca 2024 – finałowa
Program „Rummikub w Szkole”
26.06.2024 20:28Nasza szkoła realizuje program, który łączy naukę z zabawą, rozwijając umiejętności matematyczne, logiczne oraz społeczne uczniów. "Rummikub w Szkole" to wyjątkowy sposób na naukę przez grę, który zdobywa coraz większą popularność wśród uczniów i nauczycieli.
Celem programu jest wzbogacenie tradycyjnego procesu nauczania przez wprowadzenie innowacyjnych i angażujących metod dydaktycznych opartych na popularnej grze planszowej Rummikub. Inicjatywa ma na celu stymulowanie umiejętności matematycznych, logicznego myślenia oraz rozwijanie kompetencji społecznych uczniów poprzez interaktywne zadania. Program umożliwia skuteczne zintegrowanie gry z obowiązującym programem nauczania, co przyczynia się do twórczego i angażującego środowiska edukacyjnego.